Administrație:
Informare Birou Impozite şi Taxe Locale Drajna -- "Vă comunicăm că începând cu data de 07.05.2020, se poate ..." -- 21 Mai 2020
Comunicare servicii salubrizare comuna Drajna -- "Având în vedere situația neplăcută creată de neridicarea ..." -- 26 Martie 2020
Planul de achiziții al comunei Drajna pentru anul 2019 -- "Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2019" -- 24 August 2019
Anunț închiriere utilaje - Apacons Drajna -- "SC Apacons SRL Drajna închiriază utilaje:" -- 09 Martie 2019
Anunț public - obținere aviz de mediu pentru reactualizare PUG -- "Primăria Drajna cu sediul în comuna Drajna, sat Drajna de ..." -- 07 Mai 2018
Anunț licitație publică - închiriere pășune -- "Primăria Drajna cu sediul în comuna Drajna, sat Drajna de ..." -- 23 Februarie 2018
Anunț licitație publică - închiriere farmacii -- "Primăria Drajna cu sediul în comuna Drajna, sat Drajna de ..." -- 09 Octombrie 2017
Anunț închiriere cabinet medical în incinta Dispensarului Uman Drajna de Jos -- "Primăria Drajna cu sediul în comuna Drajna, sat Drajna de ..." -- 20 Iulie 2017
Anunt de participare numarul 58100/09.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DRAJNA (PRIMARIA)
Adresa postala: sat DRAJNA DE SUS, nr. 517, Localitatea: Drajna, Cod postal: 107194, Romania, Punct(e) de contact: LOREDANA CIRSTEA, Tel.0244/290202, Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., Fax: 0244/290736
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere si Modernizare Sistem alimentare cu apa com. Drajna si Modernizare Retea Canalizare Sanatoriu Drajna - Etapa III
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Com. Drajna, satele Drajna de Jos, Faget si Ogretin, judetul Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extindere si Modernizare Sistem alimentare cu apa com. Drajna si Modernizare Retea Canalizare Sanatoriu Drajna - Etapa III: satul Faget - conducta distributie, satul Ogretin - conducta distributie secundara(gravitational), satul Drajna de Jos - distributie secundara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari pentru conducte de alimentare cu apa
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000 si 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Oferta poate fi considerata inacceptabila peste 500.000 lei
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la licitatie= 10.000 lei; garantia de buna executie 5% din valoarea contractului;garantie de incheiere a contractului 10%din valoarea ofertata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare obtinuta in baza OG nr. 7/2006. Platile se vor efectua pe masura finantarii primite de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie eligibilitate; declaratie neincadrare in art. 181; certificat inregistrare; certificat sarcini fiscale, in termen de valabilitate, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante; certificat constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, in termen de valabilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007 (copie, semnata si stampilata pe fiecare pagina)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani=1.000.000 lei; scrisoare de garantie bancara de buna executie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalrlor lucrari din ultimii 3 ani; declaratie informatii personal tehnic de specialitate cu CV-uri; fisa experienta similara cu copie contract; declaratie echipamente tehnice si utilaje
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de constructie/extindere retea alimentare cu apa cu o valoare finala de cel putin 1.000.000 lei fara TVA, se vor prezenta copii contracte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatia electronica se va desfasura pe baza unui regulament propriu intocmit de autoritatea contractanta. Detalii si alte informatii puteti obtine la sediul autoritatii contractante
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE SAU PRIN VIRAMENT. DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE DISPONIBILA IN SEAP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2008 11:00
Locul: Com. Drajna, sat Drajna de Sus, nr. 517, judetul Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 0213104641, Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., Fax: (+4) 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG nr. 34/2006 - cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Drajna (Primaria)
Adresa postala: sat Drajna de Sus, nr. 517, Localitatea: Drajna, Cod postal: 107194, Romania, Tel.(+4) 0244290202, Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., Fax: (+4) 0244290736
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2008 09:45
Steluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă
 

Comunicate

21.05.2020

Informare Birou Impozite

Vă comunicăm că începând cu data de 07.05.2020,

+ Vezi

26.03.2020

Comunicare servicii

Având în vedere situația neplăcută creată de

+ Vezi

24.08.2019

Planul de achiziții al

Programul anual al achizițiilor publice pentru

+ Vezi

09.03.2019

Anunț închiriere utilaje

SC Apacons SRL Drajna închiriază utilaje:

+ Vezi

07.05.2018

Anunț public - obținere

Primăria Drajna cu sediul în comuna Drajna, sat

+ Vezi

23.02.2018

Anunț licitație publică

Primăria Drajna cu sediul în comuna Drajna, sat

+ Vezi
Scroll to top