Administrație:
Informarea și consultarea publicului privind etapa aprobării Proiectului ... -- "   Publicul este invitat în perioada: 27.01.2021- ..." -- 28 Ianuarie 2021
Informare Birou Impozite şi Taxe Locale Drajna -- "Vă comunicăm că începând cu data de 07.05.2020, se poate ..." -- 21 Mai 2020
Comunicare servicii salubrizare comuna Drajna -- "Având în vedere situația neplăcută creată de neridicarea ..." -- 26 Martie 2020
Planul de achiziții al comunei Drajna pentru anul 2019 -- "Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2019" -- 24 August 2019
Anunț închiriere utilaje - Apacons Drajna -- "SC Apacons SRL Drajna închiriază utilaje:" -- 09 Martie 2019
Anunț public - obținere aviz de mediu pentru reactualizare PUG -- "Primăria Drajna cu sediul în comuna Drajna, sat Drajna de ..." -- 07 Mai 2018
Anunț licitație publică - închiriere pășune -- "Primăria Drajna cu sediul în comuna Drajna, sat Drajna de ..." -- 23 Februarie 2018
Anunț licitație publică - închiriere farmacii -- "Primăria Drajna cu sediul în comuna Drajna, sat Drajna de ..." -- 09 Octombrie 2017

   Publicul este invitat în perioada: 27.01.2021- 18.02.2021 să transmită observații cu caracter de recomandare referitoare la documentația privind „Reactualizare Plan Urbanistic General și Regulament Local de Urbanism, comuna Drajna, judetul Prahova" aflată la sediul Primăriei comunei Drajna în faza aprobării finale ca urmare a avizării Comisiei Tehnice de Amenajarea Teritoriului și Urbanism a județului Prahova și obținerii tuturor avizelor. 

Documentația de urbanism pentru „Reactualizare Plan Urbanistic General și Regulament Local de Urbanism, comuna Drajna, județul Prahova" poate fi consultată în fiecare zi de luni - vineri între orele 10,00 - 14,00 de la data prezentului anunț respectiv până în data de 18.02.2021 la sediul Primăriei comunei Drajna, sat Drajna de Sus, str. Neagoe Basarab, nr.25, județul Prahova . 

Observațiile publicului vor avea caracter de recomandare și se pot înscrie în Registrul privind consultarea populației disponibil la sediul Primăriei comunei Drajna, precum și la telefon/fax 0244 290202 sau pe e-mail; Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Etapa informării și consultării publicului are caracater informativ și se finalizează cu ședința de dezbatere publică, care va avea loc în data de 19.02.2021, ora 10.00 la sediul Primăriei comunei Drajna.

Vezi anunț

Știri Primărie

28.09.2020

Doamna Violeta Gonțea

Cuvântul Primarului Comunei Drajna de astăzi 28 septembrie 2020:

+ Vezi

28.09.2020

Rezultate alegeri locale

  Rezultate alegeri locale comuna Drajna

+ Vezi

20.05.2020

Încep lucrările de

Doamna primar Violeta Gonțea și reprezentantul firmei S.C. Europan Prod SA din Pitești au semnat

+ Vezi

23.03.2020

19 FEBRUARIE - Rata

  Rata incidenței cumulative a COVID-19 la 1000 locuitori în localitatea Drajna la data de 19

+ Vezi

04.02.2020

Ambulatoriul Spitalului

   Un proiect de peste un milion de euro, finanțat în mare parte din fonduri europene, va

+ Vezi
Scroll to top