Administrație:
Planul de achiziții al comunei Drajna pentru anul 2019 -- "Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2019" -- 24 August 2019
Anunț închiriere utilaje - Apacons Drajna -- "SC Apacons SRL Drajna închiriază utilaje:" -- 09 Martie 2019
Anunț public - obținere aviz de mediu pentru reactualizare PUG -- "Primăria Drajna cu sediul în comuna Drajna, sat Drajna de ..." -- 07 Mai 2018
Anunț licitație publică - închiriere pășune -- "Primăria Drajna cu sediul în comuna Drajna, sat Drajna de ..." -- 23 Februarie 2018
Anunț licitație publică - închiriere farmacii -- "Primăria Drajna cu sediul în comuna Drajna, sat Drajna de ..." -- 09 Octombrie 2017
Anunț închiriere cabinet medical în incinta Dispensarului Uman Drajna de Jos -- "Primăria Drajna cu sediul în comuna Drajna, sat Drajna de ..." -- 20 Iulie 2017
Anunț închiriere oficiu poștal și farmacie în incinta Dispensarului Uman Ogretin -- "Primăria Drajna cu sediul în comuna Drajna, sat Drajna de ..." -- 20 Iulie 2017
ANUNȚ concurs pentru ocuparea postului de inspector de specialitate în cadrul ... -- "Primăria comunei Drajna, organizează în data de 24.10.2014, ..." -- 13 Septembrie 2014

În primăvara acestui an, Primăria Drajna a reușit să semneze contractul pentru readucerea la stadiul de la începutul secolului al XIX-lea a vestitei mori de apă Warthiadi, care reprezintă o parte importantă a istoriei locurilor.

Potrivit ADR Sud Muntenia, contractul semnat pe 21 martie 2018 are o valoare totală de 3,487 de milioane de lei, suma cu care va contribui autoritatea locală fiind infimă, pentru că Primăria Drajna va susține o cofinanțare de doar 2% din costul proiectului, 13% vor fi fonduri alocate de la bugetul de stat, iar alte 85% – din Fondul European de Dezvoltare Regională.

Autoritatea locală a lansat acum licitația pentru încheierea contractului de proiectare, asistență tehnică, dar și pentru lucrările de reabilitare, restaurare și conservare a acestui monument istoric reprezentativ pentru zona de deal a județului Prahova. Potrivit documentației de atribuire, cea mai importantă parte a fondurilor va fi, așa cum era de așteptat, direcționată către execuția lucrărilor, respectiv 2,5 milioane de lei fără TVA. Durata proiectării nu ar trebui să depășească trei luni de la data semnării contractului de prestări servicii, în timp ce durata execuției lucrărilor ar urma să fie de 12 luni calendaristice, de la momentul finalizării etapei de proiectare.

V. Stoica / ziarulprahova.ro

Hotărâri CL

20.02.2018

HOTĂRÂRE privind

Nr.23 / 20.02.2018 - Consiliul local al Comunei

+ Vezi

20.02.2018

HOTĂRÂRE privind

Nr.22 / 20.02.2018 - Consiliul local al Comunei

+ Vezi

20.02.2018

HOTĂRÂRE privind

Nr.21 / 20.02.2018 - Consiliul local al Comunei

+ Vezi

20.02.2018

HOTĂRÂRE privind

Nr.20 / 20.02.2018 - Consiliul local al Comunei

+ Vezi

20.02.2018

HOTĂRÂRE privind Acordul

Nr.19 / 20.02.2018 - Consiliul local al Comunei

+ Vezi

20.02.2018

HOTĂRÂRE privind

Nr.18 / 20.02.2018 - Consiliul local al Comunei

+ Vezi

Populare

Locuri de muncă Valea ...

19 Martie 2018 - AJOFM Prahova ............................. Lista actualizată a locurilor de muncă vacante în Vălenii ...

+ Vezi

„Nu avem suficiente ...

 Prezent la inaugurarea unui nou pavilion al Spitalului Orășenesc Vălenii de Munte, ministrului Sănătății, Nicolae ...

+ Vezi

47 locuri de muncă ...

Locuri de muncă AJOFM Vălenii de Munte la 21 iulie 2014

+ Vezi
Scroll to top