Administrație:
Planul de achiziții al comunei Drajna pentru anul 2019 -- "Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2019" -- 24 August 2019
Anunț închiriere utilaje - Apacons Drajna -- "SC Apacons SRL Drajna închiriază utilaje:" -- 09 Martie 2019
Anunț public - obținere aviz de mediu pentru reactualizare PUG -- "Primăria Drajna cu sediul în comuna Drajna, sat Drajna de ..." -- 07 Mai 2018
Anunț licitație publică - închiriere pășune -- "Primăria Drajna cu sediul în comuna Drajna, sat Drajna de ..." -- 23 Februarie 2018
Anunț licitație publică - închiriere farmacii -- "Primăria Drajna cu sediul în comuna Drajna, sat Drajna de ..." -- 09 Octombrie 2017
Anunț închiriere cabinet medical în incinta Dispensarului Uman Drajna de Jos -- "Primăria Drajna cu sediul în comuna Drajna, sat Drajna de ..." -- 20 Iulie 2017
Anunț închiriere oficiu poștal și farmacie în incinta Dispensarului Uman Ogretin -- "Primăria Drajna cu sediul în comuna Drajna, sat Drajna de ..." -- 20 Iulie 2017
ANUNȚ concurs pentru ocuparea postului de inspector de specialitate în cadrul ... -- "Primăria comunei Drajna, organizează în data de 24.10.2014, ..." -- 13 Septembrie 2014

   Un proiect de peste un milion de euro, finanțat în mare parte din fonduri europene, va fi implementat la Spitalul de Pneumoftiziologie de la Drajna, pentru extinderea ambulatoriului. Contractul de finanțare a fost semnat de Mariana Vișan, director adjunct Organism Intermediar POR, și Violeta Gonțea, primarul comunei prahovene.

    Proiectul „Extindere Ambulatoriu din cadrul Spitalului de Pneumoftiziologie comuna Drajna, județul Prahova” are ca obiectiv creșterea accesibilității serviciilor de sănătate. "Administrația locală va efectua o serie de investiții ce vor asigura condiții optime de desfășurare a activității, prin extinderea infrastructurii spitalicești, precum și servicii medicale de calitate, prin dotarea cu echipamente noi și performante a Ambulatoriului Spitalului de Pneumoftiziologie Drajna. Implementarea acestor măsuri va reduce inegalitățile privind accesul populației la servicii medicale de calitate, va diminua timpul de diagnosticare și de tratament, evitând totodată redirecționarea pacienților către alte centre medicale din zonă", au precizat reprezentanții ADR Sud Muntenia.

   Administrația locală beneficiază de finanțare nerambursabilă prin Regio (Programul Operațional Regional 2014-2020), în cadrul Axei prioritare 8 – „Dezvoltarea infrastructurii sanitare și sociale”, Prioritatea de investiții 8.1 - „Investiții în infrastructurile sanitare și sociale care contribuie la dezvoltarea la nivel național, regional și local, reducând inegalitățile în ceea ce privește starea de sănătate și promovând incluziunea socială prin îmbunătățirea accesului la serviciile sociale, culturale și de recreere, precum și trecerea de la serviciile instituționale la serviciile prestate de comunități”, Obiectivul specific 8.1 - Creșterea accesibilității serviciilor de sănătate, comunitare și a celor de nivel secundar, în special pentru zonele sărace și izolate, Operațiunea A - Ambulatorii.

   Termenul de implementare a proiectului este 13 februarie 2022. Valoarea estimată a investiției este de 6.374.610,91 lei, din care peste 4,4 milioane de lei provin din Fondul European de Dezvoltare Regională, aproximativ 1,8 milioane de lei constituie alocarea din bugetul național, cofinanțarea beneficiarului fiind de peste 127 de mii de lei.

   Până acum, la nivelul județului Prahova au fost depuse de solicitanții de fonduri Regio 306 aplicații, având o valoare solicitată de peste 2 miliarde de lei. Dintre acestea, prin cele 19  cereri de finanțare înregistrate la nivelul Axei prioritare 8 sunt solicitate fonduri în valoare de peste 116 milioane de lei, potrivit cifrelor furnizate de ADR Sud Muntenia.

telegrama.ro

Hotărâri CL

20.02.2018

HOTĂRÂRE privind

Nr.23 / 20.02.2018 - Consiliul local al Comunei

+ Vezi

20.02.2018

HOTĂRÂRE privind

Nr.22 / 20.02.2018 - Consiliul local al Comunei

+ Vezi

20.02.2018

HOTĂRÂRE privind

Nr.21 / 20.02.2018 - Consiliul local al Comunei

+ Vezi

20.02.2018

HOTĂRÂRE privind

Nr.20 / 20.02.2018 - Consiliul local al Comunei

+ Vezi

20.02.2018

HOTĂRÂRE privind Acordul

Nr.19 / 20.02.2018 - Consiliul local al Comunei

+ Vezi

20.02.2018

HOTĂRÂRE privind

Nr.18 / 20.02.2018 - Consiliul local al Comunei

+ Vezi

Populare

Locuri de muncă Valea ...

19 Martie 2018 - AJOFM Prahova ............................. Lista actualizată a locurilor de muncă vacante în Vălenii ...

+ Vezi

47 locuri de muncă ...

Locuri de muncă AJOFM Vălenii de Munte la 21 iulie 2014

+ Vezi

„Nu avem suficiente ...

 Prezent la inaugurarea unui nou pavilion al Spitalului Orășenesc Vălenii de Munte, ministrului Sănătății, Nicolae ...

+ Vezi
Scroll to top